PRIMJENA VIDEO ZAPISA I POWER-POINT PREZENTACIJA U NASTAVI SREDNJOŠKOLSKE ISLAMSKE VJERONAUKE

Autor(i)

  • Eldin Kadrić
  • Elvedin Hodžabegović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.104

Ključne riječi:

Akcijska istraživanja, motivacija, učenički stavovi, film-video zapis i power-point prezentacija

Sažetak

UDK 371.333:28

Polazne vrijednosti istraživanju bile su: učenička motivacija za usvajanje novih nastavnih sadržaja iz nastavnog predmeta Islamska vjeronauka i učenički stavovi prema savremenim nastavnim medijima u nastavnom procesu. Problem ovog istraživanja jeste povećanje učeničke motivacije za, kako proces usvajanja novih nastavnih sadržaja, tako i za pozitivnu radnu klimu u učionici za vrijeme nastavnih sati te stavovi učenika prema savremenim nastavnim medijima, sve više prisutnim u nastavnom procesu uopće. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati da li upotreba savremenih nastavnih medija kao što su kratki film (video zapis) i power-point prezentacija, u nastavi srednjoškolske islamske vjeronauke, doprinose povećanju učeničke motiviranosti za aktivno učešće u procesu realizacije nastavnih sadržaja, a s ciljem kvalitetnijeg i trajnijeg usvajanja istih koje tretira ovaj nastavni predmet. Također, cilj je bio i utvrditi stavove učenika naspram upotrebe ovih nastavnih medija na nastavnim satima islamske vjeronauke, kako bismo došli do zaključka o opravdanosti, ili pak neopravdanosti njihove primjene. Rezultati istraživanja upućuju na opravdanost primjene kratkog filma i power-point prezentacije u nastavni srednjoškolske islamske vjeronauke, kao vida inovacije u nastavi, koji doprinosi povećanju učeničke motivacije za kvalitetnije i trajnije usvajanje nastavnih sadržaja islamske vjeronauke, a koja se manifestirala (kada je riječ o II nastavnom satu) u aktivnom učešću učenika u obradi nastavne jedinice ‘’Vjerovanje u Allaha-Tevhid’’, kvalitetnijoj interakciji među samim učenicima, interakciji između nastavnika i učenika te učenika i nastavnog sadržaja.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Kadrić, E., & Hodžabegović, E. (2022). PRIMJENA VIDEO ZAPISA I POWER-POINT PREZENTACIJA U NASTAVI SREDNJOŠKOLSKE ISLAMSKE VJERONAUKE. Novi Muallim, 16(63), 41–47. https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.104

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM