PRIMJENA VIDEO ZAPISA I POWER-POINT PREZENTACIJA U NASTAVI SREDNJOŠKOLSKE ISLAMSKE VJERONAUKE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.104Ključne riječi:
Akcijska istraživanja, motivacija, učenički stavovi, film-video zapis i power-point prezentacijaSažetak
UDK 371.333:28
Polazne vrijednosti istraživanju bile su: učenička motivacija za usvajanje novih nastavnih sadržaja iz nastavnog predmeta Islamska vjeronauka i učenički stavovi prema savremenim nastavnim medijima u nastavnom procesu. Problem ovog istraživanja jeste povećanje učeničke motivacije za, kako proces usvajanja novih nastavnih sadržaja, tako i za pozitivnu radnu klimu u učionici za vrijeme nastavnih sati te stavovi učenika prema savremenim nastavnim medijima, sve više prisutnim u nastavnom procesu uopće. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati da li upotreba savremenih nastavnih medija kao što su kratki film (video zapis) i power-point prezentacija, u nastavi srednjoškolske islamske vjeronauke, doprinose povećanju učeničke motiviranosti za aktivno učešće u procesu realizacije nastavnih sadržaja, a s ciljem kvalitetnijeg i trajnijeg usvajanja istih koje tretira ovaj nastavni predmet. Također, cilj je bio i utvrditi stavove učenika naspram upotrebe ovih nastavnih medija na nastavnim satima islamske vjeronauke, kako bismo došli do zaključka o opravdanosti, ili pak neopravdanosti njihove primjene. Rezultati istraživanja upućuju na opravdanost primjene kratkog filma i power-point prezentacije u nastavni srednjoškolske islamske vjeronauke, kao vida inovacije u nastavi, koji doprinosi povećanju učeničke motivacije za kvalitetnije i trajnije usvajanje nastavnih sadržaja islamske vjeronauke, a koja se manifestirala (kada je riječ o II nastavnom satu) u aktivnom učešću učenika u obradi nastavne jedinice ‘’Vjerovanje u Allaha-Tevhid’’, kvalitetnijoj interakciji među samim učenicima, interakciji između nastavnika i učenika te učenika i nastavnog sadržaja.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.