ZNANSTVENO-ISKUSTVENA PARADIGMA PAMĆENJA KUR’ANA
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v7i25.1130Ključne riječi:
Učenje, pamćenje – hifz, zaboravljanje, učitelj, učenikSažetak
.
Downloads
Objavljeno
06-08-2022
How to Cite
Ćatić, R. (2022). ZNANSTVENO-ISKUSTVENA PARADIGMA PAMĆENJA KUR’ANA. Novi Muallim, 7(25), 20–33. https://doi.org/10.26340/muallim.v7i25.1130
Broj časopisa
Rubrika
SAGLEDAVANJA
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.