MEDIJSKA PISMENOST IMAMA

Autor(i)

  • Muhamed Jusić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v10i39.1355

Sažetak

Medijska pismenost (media literacy) je dio komunikologije, koja se sve više razvija kao posljedica šoka od komunikacijske revolucije i globalnih medijskih trendova. Danas se ovaj obrazovni proces definira kao”sposobnost pristupa, analize, vrednovanja i odašiljanja poruka posredstvom medija” i u većini razvijenih zemalja svijeta je sastavni dio nastavnog procesa. Ta društva ne ostavljaju pojedincima da se samostalno brinu i nesistemski snalaze u stjecanju tih znanja, nego potiču različite društvene strategije „medijskog opismenjavanja“, slijedeći pozitivne međunarodne primjere i preporuke. Autor sugerira da u odsustvu inicijative države da počne raditi na polju „medijske pismenosti“ njenih građana, IZ zbog osjetljivosti medijskog imidža imama i neophodnosti korištenja medija i novih komunikacijskih tehnologija u uspješnom obnašanju imamske misije u XXI stoljeću, naročito sa mladima, treba napraviti prve korake ka uvođenju principa „medijske pismenosti“ u svoj obrazovni proces. Također, on ostavlja mogućnost da se u sklopu jedne šire strategije odnosa sa javnošću/ javnostima Islamske Zajednice u BiH počne kroz specijalističke seminare (kakvi su sa drugim temama već redovni u IZ) počne raditi na „medijskom opismenjavanju“ već angažiranih imama, vjeroučitelja, pa čak i džematlija.

Downloads

Objavljeno

05-08-2022

How to Cite

Jusić, M. (2022). MEDIJSKA PISMENOST IMAMA. Novi Muallim, 10(39), 23–26. https://doi.org/10.26340/muallim.v10i39.1355

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIMOV FORUM