ULOGA NASTAVNIKA ISLAMSKE VJERONAUKE U SAVREMENOJ ŠKOLI
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v18i71.1607Ključne riječi:
Islamska vjeronauka, nastavnik, savremena školaSažetak
UDK 373.5:[371.321:28]
U ovom radu autor se fokusira na ulogu nastavnika islamske vjeronauke u savremenoj školi. Nakon uvoda autor predstavlja osnovne dimenzije profesionalne osposobljenosti nastavnika vjeronauke, slabosti u radu nastavnika vjeronauke, kao i teorijske uvide o kreativnoj nastavi i kreativnom nastavniku vjeronauke. S obzirom na to da se promjene u savremenoj školi odnose na sve one koji se bave odgojem i obrazovanjem, a ne samo na nastavnika vjeronauke, autor u svom radu zaključuje da se nastavnik vjeronauke može i treba posmatrati kao i nastavnik bilo kojeg drugog školskog predmeta, uz uvažavanje specifičnosti predmeta Islamska vjeronauka.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.