DIDAKTIČKO-METODIČKI PRISTUP BASNAMA MEHMED-BEGA KAPETANOVIĆA LJUBUŠAKA I MOGUĆNOSTI PRIMJENE U VJERSKOJ NASTAVI

Autor(i)

  • Ahmed Čolić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v18i72.1621

Ključne riječi:

Basna, didaktičko-metodički pristup, vjerska nastava, nastavainterpretacija

Sažetak

UDK 821.163.4(497.6).09 Ljubušak M.LJ.

U strukturi vjerske nastave u BiH, basne su već zastupljene. Autor smatra da je taj program, posebno njegovu didaktičko-metodičku dimenziju, potrebno još razvijati. U ovom radu autor predstavlja mogućnosti primjene basni, koje je prikupljao Mehmed-beg Kapetanović Ljubušak, (1839.) u vjerskoj nastavi. Ljubušak je bio autor i kolekcionar basni, pripovijetki, poslovica, zagonetki, pitalica i pjesama koje je veći dio života sakupljao i od zaborava spasio u danas objavljenim zbirkama Narodno blago i Istočno blago. Prikupio stotine poslovica i basni koje su kasnije sabrane u zbirku Basne i poslovice. Ljubušakove basne su prožete vjerskim porukama, moralnim savjetima, društvenim normama i univerzalnim vrijednostima koji mogu poslužiti kao izvor, sredstvo i medij pri oblikovanju odgojno-obrazovnog dobra u vjerskoj nastavi.

Downloads

Objavljeno

27-07-2022

How to Cite

Čolić, A. (2022). DIDAKTIČKO-METODIČKI PRISTUP BASNAMA MEHMED-BEGA KAPETANOVIĆA LJUBUŠAKA I MOGUĆNOSTI PRIMJENE U VJERSKOJ NASTAVI. Novi Muallim, 18(72), 49–56. https://doi.org/10.26340/muallim.v18i72.1621

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM

Most read articles by the same author(s)