POTREBA ZA PROMJENOM PARADIGME U RAZUMIJEVANJU IMAMA I NJEGOVOM OBRAZOVANJU

(Educating Imams for the European Context)

Autor(i)

  • Nusret Isanović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v20i78.1715

Ključne riječi:

imam, obrazovanje imama, evropski kontekst, savremenost, kompetencije, cjeloživotno obrazovanje

Sažetak

UDK 28-725:374.71

Kao jedna od najvažnijih zadaća intelektualne zajednice (unutar Islamske zajednice) danas postavlja se sustavan rad na rehabilitiranju institucije imama i njegove osobe, na zaustavljanju obesmišljavanja i banaliziranje njegove uloge i daljnje dekonstrukcije njegovog identiteta, te na osposobljavanju imama za ispunjavanje svoje učiteljske i pastirske misije u našem postmodenom dobu, sa posebnim fokusom na osposobljavanje imama za evropski kontekst. Tako što nije moguće ostvariti bez pristupa obrazovanju imama, zasnovanom na savremenim metodama i novoj paradigmi. U radu se razmatraju neke od pretpostavki koje bi trebalo ispuniti kako bi kvalitetno, produktivno i savremeno obrazovanje imama bilo moguće, te prezentiraju razmišljanja o nekim formama izglednog kreiranja studijskog programa za obrazovanje „evropskog imama”.

 

Downloads

Objavljeno

29-06-2019

How to Cite

Isanović, N. (2019). POTREBA ZA PROMJENOM PARADIGME U RAZUMIJEVANJU IMAMA I NJEGOVOM OBRAZOVANJU: (Educating Imams for the European Context). Novi Muallim, 20(78), 30–35. https://doi.org/10.26340/muallim.v20i78.1715

Broj časopisa

Rubrika

TEMA BROJA