POTREBA ZA PROMJENOM PARADIGME U RAZUMIJEVANJU IMAMA I NJEGOVOM OBRAZOVANJU
(Educating Imams for the European Context)
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v20i78.1715Ključne riječi:
imam, obrazovanje imama, evropski kontekst, savremenost, kompetencije, cjeloživotno obrazovanjeSažetak
UDK 28-725:374.71
Kao jedna od najvažnijih zadaća intelektualne zajednice (unutar Islamske zajednice) danas postavlja se sustavan rad na rehabilitiranju institucije imama i njegove osobe, na zaustavljanju obesmišljavanja i banaliziranje njegove uloge i daljnje dekonstrukcije njegovog identiteta, te na osposobljavanju imama za ispunjavanje svoje učiteljske i pastirske misije u našem postmodenom dobu, sa posebnim fokusom na osposobljavanje imama za evropski kontekst. Tako što nije moguće ostvariti bez pristupa obrazovanju imama, zasnovanom na savremenim metodama i novoj paradigmi. U radu se razmatraju neke od pretpostavki koje bi trebalo ispuniti kako bi kvalitetno, produktivno i savremeno obrazovanje imama bilo moguće, te prezentiraju razmišljanja o nekim formama izglednog kreiranja studijskog programa za obrazovanje „evropskog imama”.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.