HADISKO-PEDAGOŠKE SMJERNICE U POUČAVANJU DJECE NAMAZU

Autor(i)

  • Esmir M. Halilović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v20i79.1734

Ključne riječi:

hadis, djeca, namaz, odgoj, roditelji

Sažetak

UDK 28-455:37.018.1

Namaz je stub i osnova islama. Namaz je jedna od osnovnih komponenti islamskog identiteta vjernika. Teško je i zamisliti istinske muslimane bez ove veze sa Uzvišenim Stvoriteljem koja je i vrhunski oblik kontemplacije i meditacije. Jedan od najvećih izazova roditelja ali i ostalih odgajatelja jeste kako djecu poučiti namazu. Još važnije pitanje od toga jeste kako doprinijeti tome da djeca zavole namaz i ostale islamske dužnosti? Kako postići nagradu “trajne sadake” u vidu dobro odgojenog djeteta sa kojim će se roditelji ponositi na oba svijeta u promijenjenom svijetu potrošačkog i materijalističkog društva? U radu se kratko analiziraju smjernice koje je Allahov Poslanik, s.a.v.s., ostavio u ovome pogledu, te se pojašnjavaju određene nejasnoće u tumačenju hadisa koji govore o periodu poučavanja djece namazu. Analiziraju se predaje koje govore o konkretnom pitanju te se pokušavaju razaznati savremene pedagoške smjernice za odgajatelje pogotovo u ovom pogledu a u duhu kur’ansko-sunnetskih poruka i učenja.

Author Biography

Esmir M. Halilović

Downloads

Objavljeno

09-03-2021

How to Cite

Halilović, E. M. (2021). HADISKO-PEDAGOŠKE SMJERNICE U POUČAVANJU DJECE NAMAZU. Novi Muallim, 20(79), 45–50. https://doi.org/10.26340/muallim.v20i79.1734

Broj časopisa

Rubrika

ISLAMSKE TEME