STJECANJE ZNANJA I POŠTIVANJE ODNOSA KOJI NA TOM PUTU NASTAJU
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v22i87.1875Ključne riječi:
Znanje, sticanje znanja, učenik, učitelj, poštivanjeSažetak
UDK 28-23
28-254
U svakom vremenu i na svakom prostoru znanje predstavlja jednu od najvećih Allahovih blagodati za čije traženje su vjernici imperativno pozvani kroz dva osnovna izvora islama: Kur’an i Hadis. Znanje je bogatstvo i moć. Prema učenju islama, ono je ibadet koji, ako je popraćen ispravnim nijjetom, na visok pijadestal ovog i onog svijeta postavlja njegove nositelje – učene ljude. Autor kroz ovaj rad nastoji progovoriti ponajviše o odnosima koje stjecanje znanja stvara dvosmjerno, s obzirom na to da taj proces nije nikada bio jednosmjernog karaktera. U tom smislu autor ističe da je riječ o sljedećim odnosima: odnosu učenika prema učenju i naučenom kao i prema onima koji mu pomažu na tom putu; odnosu prema učeniku i odnosu prema učenim ljudima neovisno o oblasti kojoj pripadaju. Kroz odabrane ajete i hadise autor ukazuje na ispravno poštivanje tih odnosa, ali i na pogubnost njihovog nepoštivanja.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.