MUHAMMED, ALEJHIS-SELAM, U UDŽBENICIMA ISLAMSKE VJERONAUKE ZA SREDNJU ŠKOLU

Autor(i)

  • Haris Islamčević

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v15i57.260

Ključne riječi:

Muhammed, a.s., islamska vjeronauka, srednja škola, udžbenik

Sažetak

UDK 371.671:28(497.6)
         28-31 Muhammad

Jedan od osnovnih ciljeva nastave islamske vjeronauke jeste ukazivanje na potrebu organizacije života na temeljima vjere i morala. Muhammedova, a.s., misija je bila višedimenzionalna. Jedan od aspekata njegove misije bilo je moralno usmjerenje svojih sljedbenika, kojima je Poslanik islama, a.s., riječima Objave poslan, između ostalog, i kao model moralne identifikacije. Pored uloge moralnog egzemplara, Muhammed, a.s., uzor je vjernicima i u ostalim pitanjima života. Polaznici islamske vjeronauke u srednjim školama se nalaze na granici prijelaza iz djetinjstva ka punoljetstvu, te jedna od važnijih dilema jeste pronaći valjani model na kojeg će se ugledati i nastojati njegov stil života oponašati. Zbog svega navedenog, govor o Muhammedu, a.s., nastavnim planom i programom je kontekstualiziran kroz sve razrede srednjeg obrazovanja. U radu koji slijedi, autor je istražio u kojim sve kontekstima i na koje načine se Muhammed, a.s., spominje.

Downloads

Objavljeno

02-08-2022

How to Cite

Islamčević, H. (2022). MUHAMMED, ALEJHIS-SELAM, U UDŽBENICIMA ISLAMSKE VJERONAUKE ZA SREDNJU ŠKOLU. Novi Muallim, 15(57), 59–63. https://doi.org/10.26340/muallim.v15i57.260

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM