KUR'ANSKA KAZIVANJA U PRIZMI PEDAGOŠKE VAŽNOSTI PRIČE

Autor(i)

  • Elvir Čamdžić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v14i55.313

Ključne riječi:

Kur'an, kazivanja, mladi, odgoj

Sažetak

Riječ uspijeva napraviti zajedništvo misaonog i postojanog između pisca, čitaoca i slušaoca. Čovjek je spoznao važnost priče u svom životu od davnina, zato što ona ima vrstu čarolije kojom opčarava duše, a ne zna se koja je to čarolija, i kako ona utiče na duše. Čitalac, ili slušalac, pomoću priče, izučava ili preispituje se na sceni tih događaja. Zamišlja sebe u datoj situaciji, te se vaga prema događajima i junacima priče. Rezultat vaganja je slaganje, ili neslaganje, ili zadivljenost novom spoznajom, proisteklom iz priče. Islam je prepoznao tu prirodnu sklonost ka priči, koliki ona ima čaroban uticaj na srce, zato ju je iskoristio da bude sredstvo odgoja, jakog karaktera i ispravnih stavova.

Downloads

Objavljeno

02-08-2022

How to Cite

Čamdžić, E. (2022). KUR’ANSKA KAZIVANJA U PRIZMI PEDAGOŠKE VAŽNOSTI PRIČE. Novi Muallim, 14(55), 94–100. https://doi.org/10.26340/muallim.v14i55.313

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM