KUR'ANSKA KAZIVANJA U PRIZMI PEDAGOŠKE VAŽNOSTI PRIČE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v14i55.313Ključne riječi:
Kur'an, kazivanja, mladi, odgojSažetak
Riječ uspijeva napraviti zajedništvo misaonog i postojanog između pisca, čitaoca i slušaoca. Čovjek je spoznao važnost priče u svom životu od davnina, zato što ona ima vrstu čarolije kojom opčarava duše, a ne zna se koja je to čarolija, i kako ona utiče na duše. Čitalac, ili slušalac, pomoću priče, izučava ili preispituje se na sceni tih događaja. Zamišlja sebe u datoj situaciji, te se vaga prema događajima i junacima priče. Rezultat vaganja je slaganje, ili neslaganje, ili zadivljenost novom spoznajom, proisteklom iz priče. Islam je prepoznao tu prirodnu sklonost ka priči, koliki ona ima čaroban uticaj na srce, zato ju je iskoristio da bude sredstvo odgoja, jakog karaktera i ispravnih stavova.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.