FOTOGRAFIJA – RATNI I POSTRATNI SVJEDOK

ZNAČAJ DOKUMENTARNE FOTOGRAFIJE

Autor(i)

  • Haris Memija

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v16i62.123

Ključne riječi:

Dokumentarna fotografija, fotoreporteri, agresija na BiH, genocid, Srebrenica, masovne grobnice

Sažetak

UDK 77.03:355.01

U ovom radu predstavljena je važnost dokumentarne fotografije u pogledu dokumentovanja ratnih dešavanja, zločina koji su se događali u toku agresije na BiH, ali i njena važnost u percepciji istine u vezi s tim događanjima. U uvodnom dijelu predstavljen je sažet prikaz historije dokumentarne fotografije, dok se u glavnom dijelu autor bavi dokumentarnom fotografijom kao “svjedokom” stradanja i genocida nad Bošnjacima, posebno fotografijama iz kasnijeg perioda agresije na BiH, te postratnim dokumentovanjem detalja iz masovnih grobnica. U radu su ilustrativno prikazane i reprezentativne dokumentarne fotografije, te rad nekoliko fotografa koji su se bavili dokumentarnom fotografijom u predmetnom periodu.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Memija, H. (2022). FOTOGRAFIJA – RATNI I POSTRATNI SVJEDOK: ZNAČAJ DOKUMENTARNE FOTOGRAFIJE. Novi Muallim, 16(62), 48–57. https://doi.org/10.26340/muallim.v16i62.123

Broj časopisa

Rubrika

TEMA BROJA