FOTOGRAFIJA – RATNI I POSTRATNI SVJEDOK
ZNAČAJ DOKUMENTARNE FOTOGRAFIJE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v16i62.123Ključne riječi:
Dokumentarna fotografija, fotoreporteri, agresija na BiH, genocid, Srebrenica, masovne grobniceSažetak
UDK 77.03:355.01
U ovom radu predstavljena je važnost dokumentarne fotografije u pogledu dokumentovanja ratnih dešavanja, zločina koji su se događali u toku agresije na BiH, ali i njena važnost u percepciji istine u vezi s tim događanjima. U uvodnom dijelu predstavljen je sažet prikaz historije dokumentarne fotografije, dok se u glavnom dijelu autor bavi dokumentarnom fotografijom kao “svjedokom” stradanja i genocida nad Bošnjacima, posebno fotografijama iz kasnijeg perioda agresije na BiH, te postratnim dokumentovanjem detalja iz masovnih grobnica. U radu su ilustrativno prikazane i reprezentativne dokumentarne fotografije, te rad nekoliko fotografa koji su se bavili dokumentarnom fotografijom u predmetnom periodu.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.