ZNAČAJ VJERONAUKE KAO NASTAVNOG PREDMETA U ŠKOLAMA

Autor(i)

  • Fikreta Žunić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v19i73.1635

Ključne riječi:

Etika, religija, odgoj, moralna svijest, religion, vjeronauka

Sažetak

UDK 371.3:2(497.6)

U radu je dat osvrt na vezu etike i religije te objašnjen značaj izučavanja Vjeronauke u školama. Jedan od zadataka odgojno-obrazovnih ustanova jeste da formiraju mlade ljude u moralne ličnosti, ali to nije uvijek jednostavno jer su mnogi nastavni sadržaji više usmjereni na prenošenje određenih činjenica učenicima, i samo su djelimično prožeti odgojnom komponentom, a i to zavisi od ciljeva i zadataka same nastave, tj. od ciljeva same realizacije časa iz određenog nastavnog predmeta. Zato Vjeronauka kao nastavni predmet ima poseban značaj u školama, jer je direktno povezana sa odgojnom komponentnom. Naime, kroz časove Vjeronauke učenici razvijaju moralnu svijest koja im pomaže da se odupru iskušenjima i izazovima današnjice. U ovom radu je upravo objašnjen značaj izučavanja Vjeronauke u školama i njena potreba za postojanjem i izučavanjem u redovnom školovanju budućih mladih naraštaja.

Downloads

Objavljeno

29-03-2018

How to Cite

Žunić, F. (2018). ZNAČAJ VJERONAUKE KAO NASTAVNOG PREDMETA U ŠKOLAMA. Novi Muallim, 19(73), 38–42. https://doi.org/10.26340/muallim.v19i73.1635

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM