ZNAČAJ VJERONAUKE KAO NASTAVNOG PREDMETA U ŠKOLAMA
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v19i73.1635Ključne riječi:
Etika, religija, odgoj, moralna svijest, religion, vjeronaukaSažetak
UDK 371.3:2(497.6)
U radu je dat osvrt na vezu etike i religije te objašnjen značaj izučavanja Vjeronauke u školama. Jedan od zadataka odgojno-obrazovnih ustanova jeste da formiraju mlade ljude u moralne ličnosti, ali to nije uvijek jednostavno jer su mnogi nastavni sadržaji više usmjereni na prenošenje određenih činjenica učenicima, i samo su djelimično prožeti odgojnom komponentom, a i to zavisi od ciljeva i zadataka same nastave, tj. od ciljeva same realizacije časa iz određenog nastavnog predmeta. Zato Vjeronauka kao nastavni predmet ima poseban značaj u školama, jer je direktno povezana sa odgojnom komponentnom. Naime, kroz časove Vjeronauke učenici razvijaju moralnu svijest koja im pomaže da se odupru iskušenjima i izazovima današnjice. U ovom radu je upravo objašnjen značaj izučavanja Vjeronauke u školama i njena potreba za postojanjem i izučavanjem u redovnom školovanju budućih mladih naraštaja.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.