METODE I ISKUSTVA U UČENJU KUR’ANA NAPAMET

(Na primjeru Sekcije hifza Sejmen, Zenica)

Autor(i)

  • Safet Husejnović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v19i76.1690

Ključne riječi:

Kur’an, hafiz, muhaffiz, hifz, džuz, metode, iskustva, učenik, polaznik

Sažetak

UDK 28-23

Jedna od brojnih blagodati kojima je Allah počastio Svoja stvorenja je – slanje Kur’ana. Božija riječ stoljećima se prenosi s generacije na generaciju i ljubomorno čuva među muslimanima širom svijeta, neovisno o njihovoj etničkoj, rasnoj ili drugoj pripadnosti. Taj način prenošenja i čuvanja Božije riječi je – hifz, učenje Kur›ana napamet. To iziskuje izuzetno veliki trud, mnogo odricanja, promjenu životnih navika, preciziranje rasporeda dnevnih aktivnosti, te još niz drugih preduslova. Na putu do željenog cilja neophodno je koristiti se određenim metodama i iskustvima kako bi pamćenje Kur’ana bilo što efektivnije i proticalo sa što manje teškoća. Cilj ovog rada je da predstavi najčešće korištene metode i iskustava prilikom učenja Kur’ana napamet, da ukaže na njihove bitne karakteristike, te kada i kako su one najsvrsishodnije. Poseban fokus bio je na metodama i iskustvima koje koristi muhaffiz – mentoru radu s polaznicima sekcije hifza Sejmen u Zenici. Dat je i grafički prikaz koji se odnosi na polaznike i svršenike spomenute sekcije hifza, uz naznačene metode po kojima su oni uspješno okončali ciklus memorisanja Kur’ana.

Downloads

Objavljeno

29-12-2018

How to Cite

Husejnović, S. (2018). METODE I ISKUSTVA U UČENJU KUR’ANA NAPAMET: (Na primjeru Sekcije hifza Sejmen, Zenica). Novi Muallim, 19(76), 72–77. https://doi.org/10.26340/muallim.v19i76.1690

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM