ŠKOLSKI USPJEH UČENIKA
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v21i81.1759Ključne riječi:
učenik, nastava, vrednovanje, školski uspjehSažetak
UDK 37.015.3
Zbog važnosti koja se pridaje u školskom obrazovnom sistemu savremenoga društva, školski uspjeh je često tema učeničkih, nastavničkih, roditeljskih, ali i znanstvenih pedagoško-psiholoških diskusija. U radu ćemo objasniti značenje školskog uspjeha, te faktore koji mogu pridonijeti školskom uspjehu. Pored faktora kao što su roditelji (roditeljski stilovi, očekivanja, uključenost i sl.), nastavnika (stilova, ličnih karakteristika, kreiranja socioemocionalne
klime) i vršnjaka (prihvatanja i neprihvatanja), važno je analizirati i faktore prirodnog karaktera. Školski uspjeh se može promatrati i kao prediktor mnogih socijalnih i kognitivnih vještina u odrastanju učenika.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.