ŠKOLSKI USPJEH UČENIKA

Autor(i)

  • Belma Alić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v21i81.1759

Ključne riječi:

učenik, nastava, vrednovanje, školski uspjeh

Sažetak

UDK 37.015.3

Zbog važnosti koja se pridaje u školskom obrazovnom sistemu savremenoga društva, školski uspjeh je često tema učeničkih, nastavničkih, roditeljskih, ali i znanstvenih pedagoško-psiholoških diskusija. U radu ćemo objasniti značenje školskog uspjeha, te faktore koji mogu pridonijeti školskom uspjehu. Pored faktora kao što su roditelji (roditeljski stilovi, očekivanja, uključenost i sl.), nastavnika (stilova, ličnih karakteristika, kreiranja socioemocionalne
klime) i vršnjaka (prihvatanja i neprihvatanja), važno je analizirati i faktore prirodnog karaktera. Školski uspjeh se može promatrati i kao prediktor mnogih socijalnih i kognitivnih vještina u odrastanju učenika.

Downloads

Objavljeno

18-09-2020

How to Cite

Alić, B. (2020). ŠKOLSKI USPJEH UČENIKA. Novi Muallim, 21(81), 49–55. https://doi.org/10.26340/muallim.v21i81.1759

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM