MEKTEB I INKLUZIJA
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v15i60.199Ključne riječi:
Mekteb, inkluzija, djeca s posebnim potrebama, muallimSažetak
UDK 371.311.5:376.1–056.26:28
Provođenje obrazovne inkluzije nakon usvajanja zakonske regulative zaživjelo je praksi velikog broja obrazovnih institucija u BiH. U ovom radu razmatraju se pretpostavke za provođenje obrazovne inkluzije u okviru mektepske nastave koja je shodno Pravilniku o mektebima i mektebskoj nastavi Rijaseta IZ u BiH “temeljni oblik odgoja i obrazovanja u džematu”. Za nju je odgovoran džematski imam ili muallim, a za organizaciju i rad mekteba odgovoran je Izvršni odbor Medžlisa Islamske zajednice. Uključivanje djece s posebnim obrazovnim potrebama u mektepsku nastavu, a time u širu zajednicu ima podlogu u Izvorima islamskog učenja, koje prihvata, uvažava i osigurava osobama s posebnim potrebama pravo na vjersko obrazovanje.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.