MEKTEB I INKLUZIJA

Autor(i)

  • Lejla Agović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v15i60.199

Ključne riječi:

Mekteb, inkluzija, djeca s posebnim potrebama, muallim

Sažetak

UDK 371.311.5:376.1–056.26:28

Provođenje obrazovne inkluzije nakon usvajanja zakonske regulative zaživjelo je praksi velikog broja obrazovnih institucija u BiH. U ovom radu razmatraju se pretpostavke za provođenje obrazovne inkluzije u okviru mektepske nastave koja je shodno Pravilniku o mektebima i mektebskoj nastavi Rijaseta IZ u BiH “temeljni oblik odgoja i obrazovanja u džematu”. Za nju je odgovoran džematski imam ili muallim, a za organizaciju i rad mekteba odgovoran je Izvršni odbor Medžlisa Islamske zajednice. Uključivanje djece s posebnim obrazovnim potrebama u mektepsku nastavu, a time u širu zajednicu ima podlogu u Izvorima islamskog učenja, koje prihvata, uvažava i osigurava osobama s posebnim potrebama pravo na vjersko obrazovanje.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Agović, L. (2022). MEKTEB I INKLUZIJA. Novi Muallim, 15(60), 54–57. https://doi.org/10.26340/muallim.v15i60.199

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM