Ulaganje u nastavni kadar je pretpostavka svih uspjeha

Intervju s dr. Mustafom Hasanijem, dekanom Fakulteta islamskih nauka Univerziteta u Sarajevu

Autor(i)

  • Elvedin Subašić INN Preporod

Ključne riječi:

Mustafa Hasani, reforma obrazovanja, Fakultet islamskih nauka, imam, mualim

Sažetak

UDK: 28:371.213(497.6)(047.53)

Fakultet islamskih nauka Univerziteta u Sarajevu (FIN) je najvažnija visokoškolska obrazovna ustanova Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini. Dekan FIN-a prof. dr. Mustafa Hasani u intervjuu govori o ulozi imama i mualima shodno njihovoj misiji, ali i očekivanjima društva u savremenom dobu, te izazovima u obrazovanju studenata ovog fakulteta koji su ujedno i kadar Islamske zajednice u BiH kao imami, hatibi, mualimi, nastavnici islamske vjeronauke u školama i profesori islamskih nauka. Pored usklađivanja nastavnog plana i programa s visokim naučno-obrazovnim standardima, zahtjevima vremena te potrebama Islamske zajednice radi organizacije vjersko-prosvjetnih aktivnosti u bosanskohercegovačkom društvu i dijaspori, tu su i izazovi adekvatnog razumijevanja različitih izraza subjektivne duhovnosti kod mladih koji ne nastoje svoju religioznost definirati u okviru institucionalnog tumačenja islama u Bosni i Hercegovini. Profesor Hasani se osvrnuo i na kontinuitet reformi na ovom fakultetu te novoj reformi visokog obrazovanja koju sprovodi Islamska zajednica u Bosni i Hercegovini.

Downloads

Objavljeno

20-02-2025

How to Cite

Subašić, E. (2025). Ulaganje u nastavni kadar je pretpostavka svih uspjeha: Intervju s dr. Mustafom Hasanijem, dekanom Fakulteta islamskih nauka Univerziteta u Sarajevu. Novi Muallim, 25(100), 24–32. Retrieved from https://ilmijja.ba/ojs/index.php/casopis1/article/view/2118