Korelacija nastave arapskog i engleskog jezika u srednjoškolskim odgojno-obrazovnim institucijama Islamske zajednice

Autor(i)

  • Zehra Alispahić Fakultet islamskih nauka Univerziteta u Sarajevu
  • Amira TRNKA-UZUNOVIĆ Fakultet islamskih nauka Univerziteta u Sarajevu
  • Amina ARNAUTOVIĆ Fakultet islamskih nauka Univerziteta u Sarajevu

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v25i100.2122

Ključne riječi:

arapski jezik, engleski jezik, medresa, gimnazija, korelacija u nastavi

Sažetak

UDK: 371.3:811.111
         371.3:811.411.21

Rad predstavlja rezultate empirijskog istraživanja stavova i zadovoljstva učenika i nastavnika statusom arapskog i engleskog jezika u nastavnom procesu srednjoškolskih odgojno-obrazovnih institucija Islamske zajednice te postojanost, mogućnosti i stvarne efekte korelacije nastave arapskog i engleskog jezika koje su predviđene postojećim nastavnim planovima i programima. Istraživanje je realizirano tokom mjeseca novembra školske 2024/2025. godine putem Google obrasca upitnika na uzorku od 905 učenika i 28 nastavnika arapskog i engleskog jezika s prostora Bosne i Hercegovine, Sandžaka, Republike Hrvatske i Crne Gore.

Downloads

Objavljeno

20-02-2025

How to Cite

Alispahić, Z., TRNKA-UZUNOVIĆ, A., & ARNAUTOVIĆ, A. (2025). Korelacija nastave arapskog i engleskog jezika u srednjoškolskim odgojno-obrazovnim institucijama Islamske zajednice. Novi Muallim, 25(100), 70–86. https://doi.org/10.26340/muallim.v25i100.2122

Broj časopisa

Rubrika

TEMA BROJA