Mektepska pouka u vremenu digitalizacije – prilike i izazovi

Autor(i)

  • Ermin Zahirović Medžlis IZ Kakanj

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v26i102.2158

Ključne riječi:

digitalizacija u mektepskoj pouci, interaktivni sadržaji u mektebu, savremena pomagala u mektepskoj pouci

Sažetak

UDK
28:37.014.521:371.3]:004.738

Ovaj rad istražuje mogućnosti i izazove digitalizacije u mektepskoj pouci. Digitalizacija, kroz pametne table, interaktivne sadržaje, edukativne aplikacije i platforme, pruža priliku za modernizaciju nastave, čineći je zanimljivijom i prilagođenijom savremenim generacijama. Tehnološka pomagala ne samo da pomažu učenicima da lakše savladaju vjerske sadržaje, već i mualimima omogućavaju jednostavniju administraciju putem elektronskog dnevnika i digitalnih baza podataka. Također, digitalizacija nosi i niz izazova. Pitanja kao što su digitalni jaz, potreba za obukom mualima, sigurnosni rizici te očuvanje uloge mualima kao ključne osobe u odgoju djece ističu važnost planskog i strateškog pristupa. U radu se navodi da bi teorija difuzije inovacija mogla poslužiti kao okvir za postepeno usvajanje tehnologije u islamskim obrazovnim ustanovama, omogućavajući ravnotežu između inovacija i tradicionalnih metoda učenja. Samo pažljivo planiran proces digitalizacije može pomoći mektebima da obogate svoje obrazovne programe, a pritom očuvaju temeljne islamske vrijednosti i identitet.

Downloads

Objavljeno

07-08-2025

How to Cite

Zahirović, E. (2025). Mektepska pouka u vremenu digitalizacije – prilike i izazovi. Novi Muallim, 26(102), 29–33. https://doi.org/10.26340/muallim.v26i102.2158

Most read articles by the same author(s)