DOPRINOSI ISLAMSKIH UČENJAKA NAUČNOM PODUHVATU U SREDNJEM VIJEKU

Autor(i)

  • Maksuda Muratović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v15i59.224

Ključne riječi:

Muslimanski skolastici, naučno mišljenje, islamski pogled na prirodu, preneseno znanje, zapadna nauka

Sažetak

UDK 28-335:5“04/14“

Ovaj rad prezentira doprinos naučnom poduhvatu koji su muslimanski učenjaci imali u razvoju naučnog mišljenja u srednjem vijeku. Smatralo se da muslimani nisu samo bili čuvari drevne i grčke znanosti, nego i da su doprinijeli originalnim radovima na različitim poljima nauke. Oni su bili inspirirani islamskim pogledom na prirodu u kojem je čovječanstvo imalo zadatak da “proučava prirodu u težnji da otkriju Boga i koriste prirodu za dobrobit čovječanstva.” Ovo znanje preneseno je u istočnu Evropu, gdje su zatim odigrali važnu ulogu u revitaliziranju klime učenja i istraživanja u Evropi, vođeni prema renesansi u šesnaestom i sedamnaestom stoljeću.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Muratović, M. (2022). DOPRINOSI ISLAMSKIH UČENJAKA NAUČNOM PODUHVATU U SREDNJEM VIJEKU. Novi Muallim, 15(59), 106–112. https://doi.org/10.26340/muallim.v15i59.224

Broj časopisa

Rubrika

HISTORIJA OBRAZOVANJA