ISLAMSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE IZMEĐU PEDAGOŠKOG OPTIMIZMA I PEDAGOŠKOG PESIMIZMA

Autor(i)

  • Nesib Hadžić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v14i56.290

Ključne riječi:

Islamski odgoj, obrazovanje

Sažetak

Sva djeca imaju pravo na kvalitetan odgojni proces kroz koji ce oni svoju osobenost koju su donijeli na ovaj svijet razvijati do maksimuma. Stimulirajuća i pogodna sredina za odgoj, u islamu, bazira se na platformi Kur’ana i praksi Poslanika, a.s., koja se provodi iskrenom namjerom i prepoznatljivim angažmanom. U ovom radu autor nastoji predstaviti specifične sadržaje iz Kur'ana i Sunneta koji direktno ili na posredan način govore o pedagoškom optimizmu i pedagoškom pesimizmu kao krajnostima između kojih se kreće islamski odgoj i obrazovanje. Islamski odgoj i obrazovanje uvažava i faktor naslijeđa i okoline, ali i aktivnost odgajanika. Sa stanovišta islamskog odgoja i obrazovanja ne postoji situacija u kojoj neko ima pravo da odustane od odgoja. Islamskom odgoju i obrazovanju nisu primjerene krajnosti pedagoškog optimizma, niti pedagoški pesimizam.

Downloads

Objavljeno

02-08-2022

How to Cite

Hadžić, N. (2022). ISLAMSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE IZMEĐU PEDAGOŠKOG OPTIMIZMA I PEDAGOŠKOG PESIMIZMA. Novi Muallim, 14(56), 90–100. https://doi.org/10.26340/muallim.v14i56.290

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM