ULOGA MUALLIMA U FUNKCIJI RAZVOJA POZITIVNE MEKTEPSKE PEDAGOŠKE KLIME
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v14i55.306Ključne riječi:
Mekteb, uloge muallima, pedagoška klima, permanentna edukacijaSažetak
Cilj istraživanja bio je opisati povezanost između uloge muallima u mektebu i mektepske pedagoške klime. Istraživački uzorak sačinjavalo je 10 muallima i 40 učenika mekteba na nivou Medžlisa islamske zajednice u Zenici. Korišteni su sljedeći anketni upitnici: Uloge u mektepskoj nastavi – prilagođena verzija upitnika Uloge u nastavi (Bratinic, 1997) i ISC–S inventar – Procjena pedagoške klime u mektebu – prilagođena verzija upitnika Procjena pedagoške klime u školi (Brand, Felner, Shim, Seitsinger and Dumas, 2003). Dobiveni rezultati su pokazali da postoji statistički značajna razlika između stavova muallima i učenika u pogledu negativne vršnjačke interakcije. Detaljnijom analizom utvrđeno je da je u pogledu disciplinske odgovornosti uloga formalnog autoriteta muallima statistički značajno povezana sa pedagoškom klimom u mektebu. Dakle, stvarna slika stanja o problemima u interakciji između učenika je nedovoljno uočljiva muallimima i u tom pogledu oni bi trebali učiniti više na uočavanju i poboljšanju interakcije između učenika u mektebu.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.