ULOGA MUALLIMA U FUNKCIJI RAZVOJA POZITIVNE MEKTEPSKE PEDAGOŠKE KLIME

Autor(i)

  • Reuf Ibreljić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v14i55.306

Ključne riječi:

Mekteb, uloge muallima, pedagoška klima, permanentna edukacija

Sažetak

Cilj istraživanja bio je opisati povezanost između uloge muallima u mektebu i mektepske pedagoške klime. Istraživački uzorak sačinjavalo je 10 muallima i 40 učenika mekteba na nivou Medžlisa islamske zajednice u Zenici. Korišteni su sljedeći anketni upitnici: Uloge u mektepskoj nastavi – prilagođena verzija upitnika Uloge u nastavi (Bratinic, 1997) i ISC–S inventar – Procjena pedagoške klime u mektebu – prilagođena verzija upitnika Procjena pedagoške klime u školi (Brand, Felner, Shim, Seitsinger and Dumas, 2003). Dobiveni rezultati su pokazali da postoji statistički značajna razlika između stavova muallima i učenika u pogledu negativne vršnjačke interakcije. Detaljnijom analizom utvrđeno je da je u pogledu disciplinske odgovornosti uloga formalnog autoriteta muallima statistički značajno povezana sa pedagoškom klimom u mektebu. Dakle, stvarna slika stanja o problemima u interakciji između učenika je nedovoljno uočljiva muallimima i u tom pogledu oni bi trebali učiniti više na uočavanju i poboljšanju interakcije između učenika u mektebu.

Downloads

Objavljeno

02-08-2022

How to Cite

Ibreljić, R. (2022). ULOGA MUALLIMA U FUNKCIJI RAZVOJA POZITIVNE MEKTEPSKE PEDAGOŠKE KLIME. Novi Muallim, 14(55), 27–32. https://doi.org/10.26340/muallim.v14i55.306

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIMOV FORUM