KORELACIJA ISLAMSKE VJERONAUKE SA DRUGIM ŠKOLSKIM PREDMETIMA

Autor(i)

  • Elvedin Fetić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v14i54.339

Ključne riječi:

Korelacija, nastava, islamska vjeronauka, kvalitet

Sažetak

Nastava islamske vjeronauke može ostvariti korelaciju sa svim školskim predmetima. Međupredmetna korelacija doprinosi kvalitetu vjeronaučne nastave. Nastavnik vjeronauke bi trebao nastojati biti uzor u uspostavljanju međupredmetne korelacije. Kvalitet korelacije zavisi od požrtvovanosti, sposobnosti i kreativnosti nastavnika islamske vjeronauke. Brojni su primjer  korelacije islamske vjeronauke i drugih školskih predmeta, kako u redovnoj nastavi, tako i u vannastavnim aktivnostima.

Downloads

Objavljeno

06-10-2017

How to Cite

Fetić, E. (2017). KORELACIJA ISLAMSKE VJERONAUKE SA DRUGIM ŠKOLSKIM PREDMETIMA. Novi Muallim, 14(54), 88–93. https://doi.org/10.26340/muallim.v14i54.339

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM