KORELACIJA ISLAMSKE VJERONAUKE SA DRUGIM ŠKOLSKIM PREDMETIMA
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v14i54.339Ključne riječi:
Korelacija, nastava, islamska vjeronauka, kvalitetSažetak
Nastava islamske vjeronauke može ostvariti korelaciju sa svim školskim predmetima. Međupredmetna korelacija doprinosi kvalitetu vjeronaučne nastave. Nastavnik vjeronauke bi trebao nastojati biti uzor u uspostavljanju međupredmetne korelacije. Kvalitet korelacije zavisi od požrtvovanosti, sposobnosti i kreativnosti nastavnika islamske vjeronauke. Brojni su primjer korelacije islamske vjeronauke i drugih školskih predmeta, kako u redovnoj nastavi, tako i u vannastavnim aktivnostima.
Downloads
Objavljeno
06-10-2017
How to Cite
Fetić, E. (2017). KORELACIJA ISLAMSKE VJERONAUKE SA DRUGIM ŠKOLSKIM PREDMETIMA. Novi Muallim, 14(54), 88–93. https://doi.org/10.26340/muallim.v14i54.339
Broj časopisa
Rubrika
MUALLIM
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.