KREATIVNO POUČAVANJE U NASTAVI ISLAMSKE VJERONAUKE

Autor(i)

  • Edin Tulić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v17i67.368

Ključne riječi:

Kreativnost, nastava, kreativno poučavanje, kreativno učenje

Sažetak

UDK 371.3:28]

Krajnji cilj svakog obrazovanja jeste da se omogući pojedincima da postanu kreatori svog životnog razvoja i obrazovanja nakon što završe školovanje. I danas osnovna zagonetka obrazovanja je kako pripremiti mlade za budućnost, kako im osigurati sigurnu i nadasve prosperitetnu budućnost. Naša će djeca zarađivati za život svojom kreativnošću, ingenioznošću i imaginacijom. Uspjeh društva mjerit će se po stepenu optimizma, entuzijazma i blagostanja njegovih građana. Stoga, da bismo se mogli suočiti s izazovima i mogućnostima koje nas očekuju u budućnosti, moramo maksimalno iskoristiti kapacitete svih ljudskih sposobnosti, kako bi na mlade što bolje i što efikasnije prenijeli znanje, koje bi im kroz životne tokove u mnogo čemu pomoglo. Jedno od glavnih obilježja savremenog obrazovanja predstavlja kreativnost kod učenika. Sama kreativnost predstavlja sposobnost koja tradicionalni vid nastave pretvara u stvaralačku i otvorenu nastavu.

Downloads

Objavljeno

13-03-2017

How to Cite

Tulić, E. (2017). KREATIVNO POUČAVANJE U NASTAVI ISLAMSKE VJERONAUKE. Novi Muallim, 17(67), 67–71. https://doi.org/10.26340/muallim.v17i67.368

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM