KREATIVNO POUČAVANJE U NASTAVI ISLAMSKE VJERONAUKE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v17i67.368Ključne riječi:
Kreativnost, nastava, kreativno poučavanje, kreativno učenjeSažetak
UDK 371.3:28]
Krajnji cilj svakog obrazovanja jeste da se omogući pojedincima da postanu kreatori svog životnog razvoja i obrazovanja nakon što završe školovanje. I danas osnovna zagonetka obrazovanja je kako pripremiti mlade za budućnost, kako im osigurati sigurnu i nadasve prosperitetnu budućnost. Naša će djeca zarađivati za život svojom kreativnošću, ingenioznošću i imaginacijom. Uspjeh društva mjerit će se po stepenu optimizma, entuzijazma i blagostanja njegovih građana. Stoga, da bismo se mogli suočiti s izazovima i mogućnostima koje nas očekuju u budućnosti, moramo maksimalno iskoristiti kapacitete svih ljudskih sposobnosti, kako bi na mlade što bolje i što efikasnije prenijeli znanje, koje bi im kroz životne tokove u mnogo čemu pomoglo. Jedno od glavnih obilježja savremenog obrazovanja predstavlja kreativnost kod učenika. Sama kreativnost predstavlja sposobnost koja tradicionalni vid nastave pretvara u stvaralačku i otvorenu nastavu.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.