MOGUĆNOSTI RAZVOJA INTERKULTURALNOG ODGOJA PUTEM NASTAVE VJERONAUKE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v14i53.372Ključne riječi:
Interkulturalni odgoj, vjeronauka, sveti tekstovi, međunarodni dokumenti, dokumenti vjerskih zajednica, tolerancija, suživot, poštovanje i razumijevanjeSažetak
Cilj rada je utvrđivanje mogućnosti razvoja interkulturalnog odgoja kroz nastavu vjeronauke. Budući da međunarodne institucije, koje tretiraju pitanje obrazovanja, kroz svoje službene dokumente izričito zahtijevaju razvoj interkulturalizma te da domaći zakoni o obrazovanju, prihvatajući smjernice i preporuke međunarodnih dokumenata, zahtijevaju promoviranje interkulturalnih vrijednosti, istraživali smo mogućnosti razvoja interkulturalnog odgoja putem religijskog poučavanja. Nakon određenja pojma “interkulturalni odgoj” rad je fokusiran na interkulturalne elemente u svetim tekstovima. Istraženo je na koji način sveti tekstovi potiču na poštovanje, uvažavanje i razumijevanje drugih i drugačijih. Nakon svetih tekstova, izvršen je uvid u određene dokumente religijskih zajednica te istražena njihova opredjeljenost za interkulturalne vrijednosti. Na kraju rada predstavljena su mišljenja pojedinih stručnjaka o razvoju interkulturalne osjetljivosti prilikom religijskog poučavanja.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.