MOGUĆNOSTI RAZVOJA INTERKULTURALNOG ODGOJA PUTEM NASTAVE VJERONAUKE

Autor(i)

  • Senad Bećirović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v14i53.372

Ključne riječi:

Interkulturalni odgoj, vjeronauka, sveti tekstovi, međunarodni dokumenti, dokumenti vjerskih zajednica, tolerancija, suživot, poštovanje i razumijevanje

Sažetak

Cilj rada je utvrđivanje mogućnosti razvoja interkulturalnog odgoja kroz nastavu vjeronauke. Budući da međunarodne institucije, koje tretiraju pitanje obrazovanja, kroz svoje službene dokumente izričito zahtijevaju razvoj interkulturalizma te da domaći zakoni o obrazovanju, prihvatajući smjernice i preporuke međunarodnih dokumenata, zahtijevaju promoviranje interkulturalnih vrijednosti, istraživali smo mogućnosti razvoja interkulturalnog odgoja putem religijskog poučavanja. Nakon određenja pojma “interkulturalni odgoj” rad je fokusiran na interkulturalne elemente u svetim tekstovima. Istraženo je na koji način sveti tekstovi potiču na poštovanje, uvažavanje i razumijevanje drugih i drugačijih. Nakon svetih tekstova, izvršen je uvid u određene dokumente religijskih zajednica te istražena njihova opredjeljenost za interkulturalne vrijednosti. Na kraju rada predstavljena su mišljenja pojedinih stručnjaka o razvoju interkulturalne osjetljivosti prilikom religijskog poučavanja.

Downloads

Objavljeno

02-08-2022

How to Cite

Bećirović, S. (2022). MOGUĆNOSTI RAZVOJA INTERKULTURALNOG ODGOJA PUTEM NASTAVE VJERONAUKE. Novi Muallim, 14(53), 65–73. https://doi.org/10.26340/muallim.v14i53.372

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM