ČASOPIS - NAJRAŠIRENIJE PERIODIČNO GLASILO

Autor(i)

  • Mehmed Kico

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v11i42.779

Ključne riječi:

časopis, komunikacija

Sažetak

Ovdje se ne govori o komunikacijskoj i edukacijskoj ulozi časopisa, niti o broju glasila te vrste u društvu, već se žele izložiti semantički sadržaji naziva casopis, uz nastojanje da se ukaže i na posebnu važnost naučnih časopisa. Definicije casopisa su mnogovrsne, u zavisnosti od svrhe kojoj služe i konteksta u kojem se žele iznijeti. Na to neposredno utječe raznovrsnost tematskih sadržaja časopisa, kao i različite ambicije s kojim on zauzima svoje mjesto u društvu. Historijska kretanja u svakoj zajednici uvjetuju pojavljivanje glasila, a broj glasila i vrijednost priloga uvijek vjerno odražavaju vladajuće prilike u društvu. Pojavljivanje časopisa je povezano s javljanjem kulturnog preporoda zajednice. Nastanak prvih novina i časopisa u različitim sredinama, uvjerljivo govori da je pratio dinamiku kulturnog preporoda date zajednice. To se jasno dokazuje na primjerima razvijenih zapadnoevropskih zemalja, Egipta kao najmnogoljudnije arapske zemlje i Bosne i Hercegovine.

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Kico, M. (2022). ČASOPIS - NAJRAŠIRENIJE PERIODIČNO GLASILO. Novi Muallim, 11(42), 106–111. https://doi.org/10.26340/muallim.v11i42.779