MOJ DOPRINOS ODJELJENSKOJ ZAJEDNICI

PRIPREMA ZA NASTAVNI ČAS

Autor(i)

  • Safija Husić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v10i38.940

Sažetak

Allah dž. š. je na ovome svijetu stvorio ljude kao jedinke i učinio ih zajednicama, narodima i plemenima, uputio ih u određene spoznaje koje je odjenuo normama i pravilima ponašanja. Odjeljenska zajednica je skupina u kojoj svi učenici, kao individue, stiču znanja, upoznaju se sa obavezama i zadacima, te kao kolektiv vrše prosudbe i grade norme i pravila ponašanja u kojima će sretno odrastati. Zato, ovaj čas valja promatrati kao put ili način približavanja učeniku i učeničkom kolektivu u ostvarenju datih ciljeva u okviru odgojno obrazovnog rada kroz tri segmenta:

Odgojni:

- razvijanje ljubavi prema drugu, u zajednici , kod kuće, u školi, na igralištu

- podsticanje učenika na humanost i saradnju u kolektivu,

- formiranje etičkog stava, izgrađivanje društveno moralnih stavova

Obrazovni:

- proširivanje stečenih znanja o normama ponašanja u odjeljenskoj zajednici

- analiza odjeljenske zajednica četvrtog razreda, kako funkioniše i šta bi mogli doprinijeti odjeljenskoj zajednici da bude bolja i uspješnija?

-imenovanje nekih ličnih i kolektivnih doprinosa u poboljšanju odnosa u odjeljenskoj zajednici

Funkcionalni:

- razvijanje samosvijesti kod učenika o izgradnji kvalitetne i sretne zajednice
-osposobljavanje nezavisne, odgovorne i stvaralačke ličnosti
- izgrađivanje sposobnosti komunikacije i drugih psihofizičkih sposobnosti

Downloads

Objavljeno

05-08-2022

How to Cite

Husić, S. (2022). MOJ DOPRINOS ODJELJENSKOJ ZAJEDNICI: PRIPREMA ZA NASTAVNI ČAS. Novi Muallim, 10(38), 122–126. https://doi.org/10.26340/muallim.v10i38.940

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM