PRISUTNOST ARAPSKOG JEZIKA U ŠKOLAMA U BOSNI I HERCEGOVINI

Autor(i)

  • Munir Mujić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v15i60.193

Ključne riječi:

Arapski jezik, arapski jezik u školama, medresa

Sažetak

UDK 373.3/.5:811.411.21(497.6)

U ovom tekstu govori se o razlozima zbog kojih arapski jezik nije značajnije prisutan u osnovnim i srednjim školama u Bosni i Hercegovini. Po zvaničnim statističkim podacima arapski je zastupljeniji u srednjim školama nego u osnovnim, što se ima zahvaliti činjenici da ovaj jezik uči oko dvije i po hiljade učenika u šest bosanskohercegovačkih medresa. U tekstu se navode različiti činioci koji su doveli do slabe zastupljenosti arapskog jezika u osnovnim i srednjim školama: nepostojanje tradicije učenja arapskog jezika u povijesti modernog školstva u Bosni i Hercegovini; nepostojanje adekvatnih udžbenika; nemogućnosti uspostavljanja kontinuiteta u učenju arapskog jezika nakon osnovne škole, tj. nastavak učenja u srednjoj školi; nedovoljna i neadekvatna potpora arapskih ambasada u okviru njihova kulturnog djelovanja; ideološki razlozi; stanje u arapskom svijetu; nedovoljno prisustvo arapskog jezika kroz filmove, serije, reklame i sl.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Mujić, M. (2022). PRISUTNOST ARAPSKOG JEZIKA U ŠKOLAMA U BOSNI I HERCEGOVINI. Novi Muallim, 15(60), 27–30. https://doi.org/10.26340/muallim.v15i60.193

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIMOV FORUM