PRISUTNOST ARAPSKOG JEZIKA U ŠKOLAMA U BOSNI I HERCEGOVINI
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v15i60.193Ključne riječi:
Arapski jezik, arapski jezik u školama, medresaSažetak
UDK 373.3/.5:811.411.21(497.6)
U ovom tekstu govori se o razlozima zbog kojih arapski jezik nije značajnije prisutan u osnovnim i srednjim školama u Bosni i Hercegovini. Po zvaničnim statističkim podacima arapski je zastupljeniji u srednjim školama nego u osnovnim, što se ima zahvaliti činjenici da ovaj jezik uči oko dvije i po hiljade učenika u šest bosanskohercegovačkih medresa. U tekstu se navode različiti činioci koji su doveli do slabe zastupljenosti arapskog jezika u osnovnim i srednjim školama: nepostojanje tradicije učenja arapskog jezika u povijesti modernog školstva u Bosni i Hercegovini; nepostojanje adekvatnih udžbenika; nemogućnosti uspostavljanja kontinuiteta u učenju arapskog jezika nakon osnovne škole, tj. nastavak učenja u srednjoj školi; nedovoljna i neadekvatna potpora arapskih ambasada u okviru njihova kulturnog djelovanja; ideološki razlozi; stanje u arapskom svijetu; nedovoljno prisustvo arapskog jezika kroz filmove, serije, reklame i sl.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.