PROMOVIRANJE POZITIVNOG RAZVOJA DJECE KROZ SADRŽAJ UDŽBENIKA ISLAMSKE VJERONAUKE ZA PETI RAZRED OSNOVNE ŠKOLE

Autor(i)

  • Nizama Ahmed

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v15i60.198

Ključne riječi:

Pozitivni razvoj, udžbenik, kompetentnost, samopovjerenje, sposobnost stvaranja odnosa, karakter, suosjećanje, doprinos

Sažetak

UDK 373.3.016:28]:159.922.7

Koncept pozitivnog razvoja ima u vidu ulogu okoline u dječijem razvoju, to jeste, ulogu porodice, škole i cjelokupne zajednice u kojoj dijete raste i razvija se. Ovaj koncept polazi od toga da djeca i mladi imaju predispozicije za zdrav i pozitivan razvoj, da su oni koristan dio zajednice, te da, shodno tome, treba osigurati odgovarajuće uvjete za njihov razvoj kako bi adekvatno odgovorili zahtjevima života i vremenu u kojem žive. Potrebno je uključiti i osposobiti sve institucije u zajednici koje mogu doprinijeti osnaživanju djece i mladih i pripremanju za život. Imajući u vidu važnost i neophodnost zdravog i pozitivnog razvoja djece i mladih, kao i ulogu škole u promicanju pozitivnog razvoja, a u namjeri da sagledamo u kojoj mjeri tome doprinosi udžbenik islamske Vjeronauke za peti razred osnovne škole (Prljača, Halilović, 2008), istražili smo sadržaje kroz koji se promovira pozitivan razvoj djece. Osobine zdravo i pozitivno razvijenog djeteta: kompetentnost, samopovjerenje, sposobnost stvaranja odnosa, karakter, suosjećanje i doprinos, promoviraju se kroz sadržaje udžbenika i to u znatnoj mjeri. Cilj rada je da doprinese usmjeravanju pažnje nastavnika vjeronauke na apostrofirane sadržaje kako bi, kreirajući nastavu na osnovu njih, doprinijeli pozitivnom razvoju djece i mladih.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Ahmed, N. (2022). PROMOVIRANJE POZITIVNOG RAZVOJA DJECE KROZ SADRŽAJ UDŽBENIKA ISLAMSKE VJERONAUKE ZA PETI RAZRED OSNOVNE ŠKOLE. Novi Muallim, 15(60), 48–53. https://doi.org/10.26340/muallim.v15i60.198

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM