TRAGANJE ZA PRINCIPIMA ISLAMSKE EDUKACIJE

Autor(i)

  • Mohammed Ali Barzanooni

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v13i51.449

Ključne riječi:

Obrazovanje, odgoj, islam, odgojni ciljevi, odgojni princip, principi primjene edukacije

Sažetak

Prijevod s perzijskog: Mubina Moker

Edukacija kao jedna od nepobitnih nužnosti u životu ljudskog roda predstavlja čimbenik koji pomaže čovjeku na njegovom putovanju životnom stazom humanosti, a uzimajući u obzir uzvišene ciljeve koje je religija potcrtala čovjeku, obrazovanje i odgoj će biti temeljni korak na stazi njegova navlastito izabranog upotpunjavanja. Generalni cilj educiranja u islamu jeste pojava individue i društva po mjeri na temelju kojeg će se realizirati središnji ciljevi. Da bi se dosegnuli ovi uzvišeni ciljevi potrebno je promotriti principe edukacije, od kojih su neki uopćeni i mogu se uzeti kao temelji kada je o obrazovanju i odgoju riječ. Ovi se temelji izvode na osnovu jedne vrste antropologije svojstvene islamskoj religiji koja pruža objašnjenja u okviru svog domena. Također će se, a na temelju Kur'ana Časnog i predaja, ponuditi njihovo religijsko pojašnjenje.

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Barzanooni, M. A. (2022). TRAGANJE ZA PRINCIPIMA ISLAMSKE EDUKACIJE. Novi Muallim, 13(51), 62–68. https://doi.org/10.26340/muallim.v13i51.449

Broj časopisa

Rubrika

PUTOKAZI