THE VALUE OF THE PROPER SELECTION OF ACTIVITIES AND RESOURCES IN PERCEPTION OF 0 RELIGIOUS INSTRUCTION
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v3i10.1336Abstract
This work demonstrates one of the practical modes of preparation for the religious instruction class. The target group we chose were the first graders, since we are faced with number of difficulties in working with this group. Their short attention span and fragile perception represent some of the major difficulties. Our goal was to gain feedback through children's creativity in the form of the illustration as the truest kind of expression of the students who have not yet completely grasped the basic literacy. After undertaking of a shorter empirical research, we have come to the fascinating results presented in the conclusion of this work.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.