INKLUZIVNOST OSNOVNE ŠKOLE – STAVOVI NASTAVNIKA I UČENIKA O INKLUZIJI

Autor(i)

  • Mustafa Džafić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.107

Ključne riječi:

Osnovna škola, inkluzija, stavovi, djeca s posebnim potrebama, učenici, nastavnici

Sažetak

UDK 371.3:376.1-056.26

Inkluzija je proces koji naglašava prava i potrebe osoba prema njihovim individualnim mogućnostima i interesovanjima. To je proces protiv predrasuda kojim se želi razviti osjećaj tolerancije i razvoj pozitivnih stavova ljudi prema osobama s posebnim potrebama. Za potrebe ovog rada provedeno je anketno ispitivanje na uzorku od 100 učenika i 40 nastavnika u dvije osnovne škole u Gradu Mostaru, kojim smo ispitali i analizirali stavove učenika i nastavnika o uključivanju učenika s poteškoćama i smetnjama u redovan odgojno – obrazovni proces. Rezultati ovog ispitivanja upućuju na pozitivne stavove ispitanika o inkluziji.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Džafić, M. (2022). INKLUZIVNOST OSNOVNE ŠKOLE – STAVOVI NASTAVNIKA I UČENIKA O INKLUZIJI. Novi Muallim, 16(63), 73–78. https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.107

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM