INKLUZIVNOST OSNOVNE ŠKOLE – STAVOVI NASTAVNIKA I UČENIKA O INKLUZIJI
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.107Ključne riječi:
Osnovna škola, inkluzija, stavovi, djeca s posebnim potrebama, učenici, nastavniciSažetak
UDK 371.3:376.1-056.26
Inkluzija je proces koji naglašava prava i potrebe osoba prema njihovim individualnim mogućnostima i interesovanjima. To je proces protiv predrasuda kojim se želi razviti osjećaj tolerancije i razvoj pozitivnih stavova ljudi prema osobama s posebnim potrebama. Za potrebe ovog rada provedeno je anketno ispitivanje na uzorku od 100 učenika i 40 nastavnika u dvije osnovne škole u Gradu Mostaru, kojim smo ispitali i analizirali stavove učenika i nastavnika o uključivanju učenika s poteškoćama i smetnjama u redovan odgojno – obrazovni proces. Rezultati ovog ispitivanja upućuju na pozitivne stavove ispitanika o inkluziji.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.