NE SMIJE SE DOGODITI DA SE VJERONAUKA U ŠKOLAMA PRETVORI U NEKU VRSTU DRUGE MEKTEPSKE NASTAVE

Intervju s prof. dr. Harun Harry Behr

Autor(i)

  • Harun Harry Behr
  • Armina Omerika

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.110

Sažetak

UDK 37.02:28(430)(047.53)

Razgovarala: prof. dr. Armina Omerika
Prijevod s njemačkog: Nermana MRŠO

U ovom razgovoru prof. dr. Harun Harry Behr, redovni profesor za oblast didaktike islamske vjerske pedagogije na Goethe Univerzitetu u Frankfurtu na Majni, razmatrajući pitanja islamske vjeronauke, postavlja osnovne smjernice za definiranje pedagogije islamske vjeronauke i njene zadatke u kompleksnim uvjetima, s jedne strane opterećene međumuslimanskim, mezhebskim konfliktima i etničkim poimanjem islama, a s druge zahtjevima društveno-političke zbilje. Objašnjavajući procese koji su doveli do etabliranja nastave iz Islamske vjeronauke, ali i njenu kulturnopolitičku ulogu i status u Njemačkoj, profesor Behr ističe njen značaj, moguću integrativnu ulogu i potencijal da nastava Vjeronauke bude instrument kojim će se doprinijeti većem pluralitetu unutar islama, a time i toleranciji.

Downloads

Objavljeno

01-08-2022

How to Cite

Behr, H. H., & Omerika, A. (2022). NE SMIJE SE DOGODITI DA SE VJERONAUKA U ŠKOLAMA PRETVORI U NEKU VRSTU DRUGE MEKTEPSKE NASTAVE: Intervju s prof. dr. Harun Harry Behr. Novi Muallim, 16(63), 92–98. https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.110

Broj časopisa

Rubrika

INTERVJU