NE SMIJE SE DOGODITI DA SE VJERONAUKA U ŠKOLAMA PRETVORI U NEKU VRSTU DRUGE MEKTEPSKE NASTAVE
Intervju s prof. dr. Harun Harry Behr
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v16i63.110Sažetak
UDK 37.02:28(430)(047.53)
Razgovarala: prof. dr. Armina Omerika
Prijevod s njemačkog: Nermana MRŠO
U ovom razgovoru prof. dr. Harun Harry Behr, redovni profesor za oblast didaktike islamske vjerske pedagogije na Goethe Univerzitetu u Frankfurtu na Majni, razmatrajući pitanja islamske vjeronauke, postavlja osnovne smjernice za definiranje pedagogije islamske vjeronauke i njene zadatke u kompleksnim uvjetima, s jedne strane opterećene međumuslimanskim, mezhebskim konfliktima i etničkim poimanjem islama, a s druge zahtjevima društveno-političke zbilje. Objašnjavajući procese koji su doveli do etabliranja nastave iz Islamske vjeronauke, ali i njenu kulturnopolitičku ulogu i status u Njemačkoj, profesor Behr ističe njen značaj, moguću integrativnu ulogu i potencijal da nastava Vjeronauke bude instrument kojim će se doprinijeti većem pluralitetu unutar islama, a time i toleranciji.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.