ISLAM I DRUŠTVENE MREŽE

Autor(i)

  • Jusuf Džafić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v19i74.1657

Ključne riječi:

društvene mreže, islam, internet, fikh/islamsko pravo, edeb/islamski bonton, Islam, Islamska zajednica

Sažetak

UDK 004.738.52:28
         316.77:2

Ovim radom smo pokušali dati osvrt na globalno popularni fenomen društvenih mreža iz ugla fikha i edeba. U uvodu smo objasnili da islam pokušava odgovoriti na svako životno pitanje, te da islamsko pravo nastoji regulirati ponašanje u okviru muslimanske zajednice. Potom smo se osvrnuli na definiciju, historijat i vrste društvenih mreža, te na dosadašnje proučavanje fenomena društvenih mreža u muslimanskom svijetu. Zaključili smo da proučavanje ovog fenomena nije dobilo zavrijeđenu pažnju među muslimanima općenito, niti među islamskim učenjacima. Potom smo predstavili propis korištenja društvenih mreža, a nakon toga su obrađeni fikhski propisi vezani za ovu novu oblast. U nastavku slijede najvažnija pravila islamskog bontona na društvenim mrežama, te savjeti kako koristiti društvene mreže u pozitivne svrhe. Na kraju u zaključku su iznesena završna razmatranja.

Downloads

Objavljeno

29-06-2018

How to Cite

Džafić, J. (2018). ISLAM I DRUŠTVENE MREŽE. Novi Muallim, 19(74), 42–51. https://doi.org/10.26340/muallim.v19i74.1657

Broj časopisa

Rubrika

TEMA BROJA