ISLAM I DRUŠTVENE MREŽE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v19i74.1657Ključne riječi:
društvene mreže, islam, internet, fikh/islamsko pravo, edeb/islamski bonton, Islam, Islamska zajednicaSažetak
UDK 004.738.52:28
316.77:2
Ovim radom smo pokušali dati osvrt na globalno popularni fenomen društvenih mreža iz ugla fikha i edeba. U uvodu smo objasnili da islam pokušava odgovoriti na svako životno pitanje, te da islamsko pravo nastoji regulirati ponašanje u okviru muslimanske zajednice. Potom smo se osvrnuli na definiciju, historijat i vrste društvenih mreža, te na dosadašnje proučavanje fenomena društvenih mreža u muslimanskom svijetu. Zaključili smo da proučavanje ovog fenomena nije dobilo zavrijeđenu pažnju među muslimanima općenito, niti među islamskim učenjacima. Potom smo predstavili propis korištenja društvenih mreža, a nakon toga su obrađeni fikhski propisi vezani za ovu novu oblast. U nastavku slijede najvažnija pravila islamskog bontona na društvenim mrežama, te savjeti kako koristiti društvene mreže u pozitivne svrhe. Na kraju u zaključku su iznesena završna razmatranja.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.