NAČIN PREZENTIRANJA EKOLOŠKIH SADRŽAJA U OSNOVNOŠKOLSKIM UDŽBENICIMA ISLAMSKE VJERONAUKE

Autor(i)

  • Nermin Tufekčić Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v22i86.1864

Ključne riječi:

Islamska vjeronauka, udžbenik, nastavni sadržaj, ekološki sadržaj

Sažetak

UDK 37.015:503/504

Cilj ovog istraživanja je da se kroz analizu sadržaja udžbenika Islamske vjeronauke ispita način prezentiranja ekoloških sadržaja s obzirom na njihov eksplicitni, implicitni ili deklarativni karakter. U istraživanju se pošlo od pretpostavke da će istraživački rezultati pokazati kako su sadržaji ekologije u osnovnoškolskim udžbenicima Islamske vjeronauke po načinu prezentiranja ravnomjerno zastupljeni eksplicitno, implicitno ili deklarativno. Od istraživačkih metoda u radu su korištene metada teorijske analize i metoda analize sadržaja. Istraživački korpus za analizu činili su udžbenici Islamske vjeronauke. Rezultati istraživanja su pokazali prilično ravnomjernu zastupljenost sadržaja ekologije u eksplicitnom, implicitnom ili deklarativnom obliku u nižim razredima osnovne škole, te potpuno nepostojanje sadržaja ekologije u eksplicitnoj, implicitnoj ili deklarativnoj formi u osnovnoškolskim udžbenicima Islamske vjeronauke viših razreda.

Downloads

Objavljeno

21-08-2021

How to Cite

Tufekčić, N. (2021). NAČIN PREZENTIRANJA EKOLOŠKIH SADRŽAJA U OSNOVNOŠKOLSKIM UDŽBENICIMA ISLAMSKE VJERONAUKE. Novi Muallim, 22(86), 58–64. https://doi.org/10.26340/muallim.v22i86.1864