OSOBENOST I PRIRODA PRISUSTVA SADRŽAJA EKOLOGIJE U UDŽBENICIMA OSNOVNOŠKOLSKE ISLAMSKE VJERONAUKE

Autor(i)

  • Nermin Tufekčić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v15i58.237

Ključne riječi:

Ekološki sadržaji, Islamska vjeronauka, udžbenici, održivi razvoj, ekološki odgoj

Sažetak

UDK 502/504:28]

U radu je, iz činjenice da islamski izvori naglašeno govore o ekologiji i odnosu čovjeka prema vlastitom okruženju, izvedena argumentacija za analizu osobenosti i prirode sadržaja ekologije u udžbenicima osnovnoškolske Islamske vjeronauke. Cilj ovog istraživanja bio je da se ustanovi osobenost i priroda prisustva sadržaja ekologije u udžbenicima osnovnoškolske Islamske vjeronauke. Istraživački korpus za analizu bili su udžbenici osnovnoškolske Islamske vjeronauke korišteni u školskoj 2011/2012. godini. Korištena je metoda analize sadržaja: vršena je analiza osnovnog teksta nastavnih jedinica, a jedinica analize u nastavnoj jedinici bio je sadržaj kojim je izražena ekološka vrijednost, pojam, pitanje ili zadatak. Rezultati istraživačke analize udžbenika pokazali su da su  sadržaji ekologije u udžbenicima za osnovnoškolsku Islamsku vjeronauku slabo zastupljeni, da je po prirodi sadržaja najzastupljenije znanje/činjenice, a da su vrijednosti i vještine manje zastupljene, te da su u udžbenicima prisutniji informativni od formativnih ekoloških sadržaja.

Downloads

Objavljeno

02-08-2022

How to Cite

Tufekčić, N. (2022). OSOBENOST I PRIRODA PRISUSTVA SADRŽAJA EKOLOGIJE U UDŽBENICIMA OSNOVNOŠKOLSKE ISLAMSKE VJERONAUKE. Novi Muallim, 15(58), 67–74. https://doi.org/10.26340/muallim.v15i58.237

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM