Problem obrazovanja imama i savremenost – uloga Novog muallima

Autor(i)

  • Mevludin Dizdarević Muftijstvo zeničko

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v25i100.2115

Ključne riječi:

islam, imam, vjeroučitelj, obrazovanje, kontekst, Novi muallim

Sažetak

UDK: 28-725:37
          28:005.9

U radu je tematiziran i teorijski propitan problem edukacije imama i vjeroučitelja u kontekstu mnogolikih savremenih gibanja i socioloških, kulturnih i inih mijena koje se reflektiraju na ovaj proces. Poseban fokus je dat na ulogu časopisa Novi muallim kao doprinosa ovom dragocjenom procesu. Edukacija imama je bitna, možda i najbitnija zadaća Islamske zajednice u cilju realizacije njene misije i vizije ili, bolje, njene ustavne obaveze. No, ovaj zadatak nalazi se pred stalnim izazovima na koje treba adekvatno odgovoriti i anticipacijskom sviješću ih sagledavati. Edukacija imama i drugih učitelja vjere odvija se u tri etape: medresanski period, visokoškolski period i profesionalna faza koja se zasniva na konceptu „stalnog učenja“, a koja se odvija tokom zaposlenja i vršenja uloge imama. Nijednu od ove tri faze ne bismo trebali zanemariti u procesu dosezanja ciljeva Islamske zajednice, a to su kompetentni učitelji vjere koji jedino mogu iznijeti odgovornu zadaću Islamske zajednice.

Downloads

Objavljeno

20-02-2025

How to Cite

Dizdarević, M. (2025). Problem obrazovanja imama i savremenost – uloga Novog muallima. Novi Muallim, 25(100), 3–11. https://doi.org/10.26340/muallim.v25i100.2115

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 4 > >>