Osobenost razvoja moralnosti kroz mektepsku edukaciju

Autor(i)

  • Ramiz Joldić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v26i102.2161

Ključne riječi:

moralnost, mektepska pouka, islamska edukacija, Bloomova taksonomija, moralne vrijednosti

Sažetak

UDK
28:37.014.525]:17.022.1

U ovom radu predstavljena je osobenost razvoja moralnosti kroz mektepsku edukaciju i udžbenike za mektepsku pouku, uz korištenje Bloomove taksonomije i teorije učenja usmjerene na razvoj kompetencija. Specifičnost mektepske edukacije ogleda se u integraciji znanja, vjerovanja i djelovanja, čime se formira cjelovita moralna ličnost učenika s izraženom unutrašnjom motivacijom za pridržavanje moralnih principa i osjećajem odgovornosti prema zajednici. Analizom je utvrđeno da udžbenici jasno ističu moralna znanja, vrijednosti i vještine, dominantno predstavljajući sadržaje s formativnim karakterom. Ovaj pristup omogućava učenicima usvajanje teorijskih moralnih normi, kao i njihovu praktičnu primjenu u svakodnevnom životu. Zaključak ističe važnost kontinuiranog unapređenja udžbenika i potrebu daljih istraživanja praktičnih efekata njihove primjene.

Downloads

Objavljeno

07-08-2025

How to Cite

Joldić, R. (2025). Osobenost razvoja moralnosti kroz mektepsku edukaciju. Novi Muallim, 26(102), 45–50. https://doi.org/10.26340/muallim.v26i102.2161

Most read articles by the same author(s)