ZASTUPLJENOST SIRE U NASTAVI ISLAMSKE VJERONAUKE OD 1. DO 5. RAZREDA

Autor(i)

  • Sead Fejzić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v15i58.236

Ključne riječi:

Sira, uzor, odgoj, NPP, sira, model

Sažetak

UDK 371.3:28
         28:31:929 Muhammad

Ovaj rad kroz dvojako istraživanje (istraživanje NPP-a i upoznavanje pedagoške stvarnosti) pokušava dati odgovor na više pitanja i nedoumica. On otkriva proporcionalnost pojedinih oblasti islamske vjeronauke koje su preko NPP-a ugrađene u udžbenike i nudi odgovore i viđenje glavnih aktera u nastavnom procesu na optimalnost spomenute proporcionalnosti. Rezultati i zaključci ispitivanja nemaju za cilj diskreditirati dato stanje nego ukazati na činjenicu da su odgoj i obrazovanje jako dinamičan proces koji traži stalno praćenje i prilagođavanje.

Downloads

Objavljeno

02-08-2022

How to Cite

Fejzić, S. (2022). ZASTUPLJENOST SIRE U NASTAVI ISLAMSKE VJERONAUKE OD 1. DO 5. RAZREDA. Novi Muallim, 15(58), 59–66. https://doi.org/10.26340/muallim.v15i58.236

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM