ISLAMSKA ZAJEDNICA U BOSNI I HERCEGOVINI IZ PERSPEKTIVE MLADIH
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v15i57.258Ključne riječi:
IZ u BiH, mladi, promjene, obrazovanjeSažetak
UDK 316.621-053.8:28-7(497.6)
U ovom radu autor nastoji pokazati da kod mladih pripadnika IZ postoji zainteresiranost za instituciju IZ u BiH, ali i za promjene u radu Islamske zajednice kao krovne organizacije i zajednice muslimana Bosne i Hercegovine i Bošnjaka izvan njene teritorije. Uz analizu postojećeg stanja i odnosa unutar institucija IZ, autor ističe da bi Islamska zajednica trebala biti institucija u kojoj djeluju mladi ljudi, koji bi znanjem doprinosili poboljšanju kvalitete duhovnog i kulturnog života muslimana. Za potrebe ovog rada provedena je i anketa među studentima Fakulteta islamskih nauka u Sarajevu i Filozofskog fakulteta u Tuzli koja je pokazala da mladi, u većini, nisu zadovoljni radom Islamske zajednice i brojem projekata za tu populaciju. U ovom radu se, pored skretanja pažnje na potrebu ozbiljnog bavljenja pitanjima mladih, pokušava dati i odgovor na pitanje koliko su mladi zadovoljni radom ove institucije i jesu li spremni i dovoljno stručni da mijenjaju postojeće stanje i učestvuju u kreiranju bolje budućnosti za studente koji se obrazuju u institucijama IZ, ali i onih izvan.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.