LIK I DJELO VJEROUČITELJA

Autor(i)

  • Melika Zitouni-Perenda

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v13i51.454

Ključne riječi:

Vjeroučitelji, odgojne metode, metode rada, nastavna umijeća, interakcija

Sažetak

U radu se govori o ulozi i djelu vjeroučitelja u odgojnoobrazovnom procesu. Vjeroučitelji odgojnom ulogom po uzoru na metode Allahovog poslanika Muhammeda, s.a.v.s., i osobinama koje su ga krasile nastoje oplemeniti ličnost svakog učenika. Permanentnim usavršavanjem i praćenjem toka savremenih pedagoško-metodičkih dostignuća neophodno je da razvija nastavna umijeća i sposobnosti, te ih primijeni u svojoj praksi. Tokom nastavnog procesa neophodno je (iz)graditi klimu povjerenja i iskrenim odnosom ostvariti autoritet kod svojih učenika. Najbolji uspjeh odgojnog djelovanja moguće je ostvariti snagom svoje osobnosti i djelom koje prati riječi. Vjeroučitelji svojom profesionalnošću, odgovornošću i ljubavlju spram poziva mogu velikim dijelom doprinijeti razvoju cjelokupnog društva s obzirom da su ravnopravni sudionici odgojno-obrazovnog procesa.

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Zitouni-Perenda, M. (2022). LIK I DJELO VJEROUČITELJA. Novi Muallim, 13(51), 112–118. https://doi.org/10.26340/muallim.v13i51.454

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM