ODGOJNO-OBRAZOVNE STRATEGIJE RADA U VJERONAUČNOJ NASTAVI

Autor(i)

  • Melika Zitouni-Perenda

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v14i56.286

Ključne riječi:

Strategije poučavanja, nastavna umijeća, višestruka inteligencija, energetici u nastavi

Sažetak

Mogućnosti rada nastavnika tokom nastavnog procesa primjenom savremenih nastavnih sredstava su različite s obzirom na (ne)opremljenost škola. Nastavnici u našim bosanskohercegovačkim školama svojim umijećima i kreativnošću nastoje ostvariti što veću motivaciju i sudjelovanje učenika tokom nastave bez obzira na date mogućnosti primjene nastavnih sredstava. Da bismo u nastavnom procesu primjenjivali savremene strategije odgojno-obrazovnog rada potrebna su nam savremena nastavna sredstva i pomagala uz tehnički opremljene kabinete multimedijalnim sredstvima, projektorima, internetom u svakoj učionici i slično. Upravo, upotreba informacijskih tehnologija u većini naših škola je na nezavidnom nivou, te nastavnici svojim umijećima i snalažljivošću nastoje obogatiti nastavni proces i razbiti monotoniju nastave. U nedostatku savremene tehničke opremljenosti škola poučavanje na temelju primjene teorije višestrukih inteligencija u nastavi pruža mogućnost iskazivanja kreativnosti svakog pojedinog učenika shodno njegovoj osobnosti. Određenim nastavnim metodama rada sa učenicima potiče se kreativno razmišljanje i maksimalno sudjelovanje svakog učenika tokom nastavnog procesa, a da za to nisu potrebni opremljeni kabineti sa savremenim nastavnim učilima i sredstvima.

Downloads

Objavljeno

02-08-2022

How to Cite

Zitouni-Perenda, M. (2022). ODGOJNO-OBRAZOVNE STRATEGIJE RADA U VJERONAUČNOJ NASTAVI. Novi Muallim, 14(56), 101–108. https://doi.org/10.26340/muallim.v14i56.286

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM

Most read articles by the same author(s)