ODGOJNO-OBRAZOVNE STRATEGIJE RADA U VJERONAUČNOJ NASTAVI
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v14i56.286Ključne riječi:
Strategije poučavanja, nastavna umijeća, višestruka inteligencija, energetici u nastaviSažetak
Mogućnosti rada nastavnika tokom nastavnog procesa primjenom savremenih nastavnih sredstava su različite s obzirom na (ne)opremljenost škola. Nastavnici u našim bosanskohercegovačkim školama svojim umijećima i kreativnošću nastoje ostvariti što veću motivaciju i sudjelovanje učenika tokom nastave bez obzira na date mogućnosti primjene nastavnih sredstava. Da bismo u nastavnom procesu primjenjivali savremene strategije odgojno-obrazovnog rada potrebna su nam savremena nastavna sredstva i pomagala uz tehnički opremljene kabinete multimedijalnim sredstvima, projektorima, internetom u svakoj učionici i slično. Upravo, upotreba informacijskih tehnologija u većini naših škola je na nezavidnom nivou, te nastavnici svojim umijećima i snalažljivošću nastoje obogatiti nastavni proces i razbiti monotoniju nastave. U nedostatku savremene tehničke opremljenosti škola poučavanje na temelju primjene teorije višestrukih inteligencija u nastavi pruža mogućnost iskazivanja kreativnosti svakog pojedinog učenika shodno njegovoj osobnosti. Određenim nastavnim metodama rada sa učenicima potiče se kreativno razmišljanje i maksimalno sudjelovanje svakog učenika tokom nastavnog procesa, a da za to nisu potrebni opremljeni kabineti sa savremenim nastavnim učilima i sredstvima.
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.