AKTUALIZACIJA MENADŽMENTA KVALITETA U KONTEKSTU ISLAMSKE EDUKACIJE
DOI:
https://doi.org/10.26340/muallim.v12i47.620Ključne riječi:
Razredni menadžment, strategija edukacije, duhovni edukator, teorija sistema, profil islamskog edukatora, ishodi učenja, skokoviti menadžment, globalan čas, ček- lista samoevaluacije, cjelovito upravljanje kvalitetomSažetak
U ovom radu, autor posvećuje pažnju aktualizaciji menadžmenta kvaliteta u islamskoj edukaciji. Strateško promišljanje u razrednom menadžmentu zasigurno unapređuje kvalitet odgojno obrazovnog rada. U segmentu islamske pedagogije, značajno mjesto zauzima teorija sistema i njena primjena na menadžment kvaliteta u islamskoj edukaciji. Strategija u edukaciji, uključujući teoriju sistema, doprinjet će, ako Bog da, uspostavljanju sistema menadžmenta kvaliteta u obrazovanju, zasnovanog na konceptu ‘’ cjelovitog upravljanja kvalitetom’’ (Total Quality Management -TQM).
Downloads
Objavljeno
How to Cite
Broj časopisa
Rubrika
License
Naknada:
a. Časopis ne naplaćuje naknadu za obradu članaka (APC) i naknadu za podnošenje članaka.
Autori koji objavljuju u ovom časopisu pristaju na sljedeće uvijete:
- Autori zadržavaju autorska prava i pružaju časopisu pravo prvog objavljivanja, pri čemu će rad jednu godinu po objavljivanju biti podložan licenci Creative Commons imenovanje koja omogućuje drugima da dijele rad uz uvijet navođenja autorstva i izvornog objavljivanja u ovom časopisu.
- Autori mogu izraditi zasebne, ugovorne aranžmane za ne-ekskluzivnu distribuciju rada objavljenog u časopisu (npr. postavljanje u institucionalni repozitorij ili objavljivanje u knjizi), uz navođenje da je rad izvorno objavljen u ovom časopisu.