AKTUALIZACIJA MENADŽMENTA KVALITETA U KONTEKSTU ISLAMSKE EDUKACIJE

Autor(i)

  • Nihad Salihović

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v12i47.620

Ključne riječi:

Razredni menadžment, strategija edukacije, duhovni edukator, teorija sistema, profil islamskog edukatora, ishodi učenja, skokoviti menadžment, globalan čas, ček- lista samoevaluacije, cjelovito upravljanje kvalitetom

Sažetak

U ovom radu, autor posvećuje pažnju aktualizaciji menadžmenta kvaliteta u islamskoj edukaciji. Strateško promišljanje u razrednom menadžmentu zasigurno unapređuje kvalitet odgojno obrazovnog rada. U segmentu islamske pedagogije, značajno mjesto zauzima teorija sistema i njena primjena na menadžment kvaliteta u islamskoj edukaciji. Strategija u edukaciji, uključujući teoriju sistema, doprinjet će, ako Bog da, uspostavljanju sistema menadžmenta kvaliteta u obrazovanju, zasnovanog na konceptu ‘’ cjelovitog upravljanja kvalitetom’’ (Total Quality Management -TQM).

 

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Salihović, N. (2022). AKTUALIZACIJA MENADŽMENTA KVALITETA U KONTEKSTU ISLAMSKE EDUKACIJE. Novi Muallim, 12(47), 75–80. https://doi.org/10.26340/muallim.v12i47.620

Broj časopisa

Rubrika

MUALLIM