H A T I B

Kao ključni PR menadžer klasičnih islamskih nauka

Autor(i)

  • Izet I. Mustafić

DOI:

https://doi.org/10.26340/muallim.v11i43.741

Sažetak

Ovaj rad prilog je sve češćem „promišljanju“ moguće reforme institucije hatabeta u BiH. Današnje društvo je u ogromnoj mjeri pod uticajem reklame, marketinga, propagande i raznih drugih oblika PR-a. Svakodnevno se čovjeku sugerira da je nešto dobro, lijepo, korisno. Može se kazati da su sve ljudske potrebe, kako individualne tako i kolektivne, barem jednim dijelom, upakovane u neki od oblika javnog komuniciranja. Kako iskoristiti mimber, kao najjači medij IZ-a? Kakvog hatiba bismo trebali imati? Autor kritički preispituje poziciju i ulogu hatiba danas mobilizirajući argumente iz prošlosti muslimanske zajednice, a cilj takve argumentacije ima za cilj poboljšanje onoga što je hatabet u BiH danas.

Downloads

Objavljeno

03-08-2022

How to Cite

Mustafić, I. I. (2022). H A T I B: Kao ključni PR menadžer klasičnih islamskih nauka. Novi Muallim, 11(43), 32–36. https://doi.org/10.26340/muallim.v11i43.741

Broj časopisa

Rubrika

PUTOKAZI